Fűszeres töltött paradicsom

A hétvégi szuperül sikerült török reggelinken nagy sikert aratott fűszeres töltött paradicsom receptjét szeretném ezúton közkinccsé tenni. A receptben található fehér sajt egy török sajtféleség, leginkább a fetasajthoz tudnám hasonlítani. Előbbit török élelmiszerboltban be tudjátok szerezni, de ha erre nincs mód, fetasajttal is nyugodtan lehet helyettesíteni. A recepttől annyiban tértem el, hogy az összetört sajtot tejföllel dúsítottam, hogy ízében is és állagában is könnyedebbé váljon. A fűszereket teljesen ízlés szerinti mennyiségben lehet hozzá adagolni, érdemes kóstolgatni közben. Én a menta tekintetében használtam frisset is és szárítottat is és friss petrezselymet nemcsak díszítésként használtam, hanem magába a töltelékbe is kevertem belőle. Sózásra egyáltalán nincs szükség, mert a sajt elég sós. Ha megvan a keverék, csak bele kell tölteni a kivájt paradicsomokba és már fogyasztható is.

Jó étvágyat!

pari.jpg

Kép: Lakatos Botond

Hozzávalók - Malzemeler:

Paradicsom
Domates

Fehér sajt
Beyaz peynir

Menta
Nane

Kakukkfű
Kekik

Pirospaprika pehely
Pulbiber

Petrezselyem
Maydonoz

Elkészítése - Yapılışı:

Vájja ki a paradicsomok besejét.
Domateslerin içini temizleyin.

Ízesítse a fehér sajtot mentával, kakukkfűvel, pirospaprika pehellyel, petrezselyemmel és töltse meg a paradicsomokat.
Beyaz peyniri nane, kekik, pulbiber, maydonazla tatlandırıp domatesleri doldurun.

A tetejét petrezselyemmel díszítve tálalja.
Üstününüde maydonozla süsleyerek servis yapın.

Jó étvágyat!
Afiyet olsun!

SZERETNÉK HÍRLEVELET KAPNI!

Email*
Név*

 

 

 

>